آرشیو آذر ماه 1401

مشاور و مجری تولید اسباب بازی

سلفون حرارتی و واتربیس - گروه ایده پردازان ریناس

۴ بازديد

سلفون حرارتی و واتربیس نیز از جمله مواردی می باشد که از آن ها در استحکام سطح محصولات چاپ شده استفاده می گردد و مهم ترین ویژگی آن ها در این است که موجب می گردند تا محصول چاپ شده در برابر رطوبت و خراشیدگی مقاومت بالایی داشته باشد.

منبع: گروه ایده پردازان ریناس rinasgroup.ir

 

https://rinasgroup.ir/%d8%b3%d9%84%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%db%8c-%d9%88-%d9%88%d8%a7%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%b3/

 

چاپ افست یا لیتوگرافی - گروه ایده پردازان ریناس

۳ بازديد

چاپ افست که از آن بعنوان لیتوگرافی نیز یاد میشود، روشی برای چاپ انبوه است که در آن تصاویر و رنگ ها، از طریق غلتک های مشخص شده، روی صفحات فلزی حرکت کرده و سبب چاپی با کیفیت میشود. از این روش بعنوان به صرفه ترین روش چاپی برای چاپ مقادیر انبوهی از صفحات یاد میشود

 

منبع: گروه ایده پردازان ریناس (rinasgroup.ir)

https://rinasgroup.ir/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%a7%d9%81%d8%b3%d8%aa-%db%8c%d8%a7-%d9%84%db%8c%d8%aa%d9%88%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%81%db%8c/

فناوری های ترویج استفاده از اسباب بازی - گروه ایده پردازان ریناس

۵ بازديد

ترویج در نگاه نخست، بخشی از بازاریابی است ولی آنچه که باعث گردید تا در این کتاب، ترویج اسباب بازی و فناوری های مرتبط با آن، بخش مجزایی از درخت فناوری را به خود اختصاص دهد، اهمیت تاثیرات بازی و اسباب بازی در ابعاد مختلف آموزشی، درمانی و فرهنگی بود. در این بخش، بیشتر از ترویج صرفا یک محصول برای ارتقای فروش، توجه به تاثیراتی است که اسباب بازی برای مصرف کننده خود به ارمغان می آورد. با این رویکرد اثربخشی اسباب بازی محوریت اصلی بخش ترویج را به عهده دارد که باید قابلیت ارزیابی نیز داشته باشد. با توجه به این موضوع، یک اسباب بازی باید مورد نقد و تحلیل قرار گیرد تا ابعاد مختلف کارکردی و کاربردی آن توسط متخصصان و نیز مخاطبان مشخص شود. همین نقد و تحلیل باعث می گردد تا ظرفیت های نهفته محصول که حتی در ذهن تولیدکننده نیز نبوده، آشکار و در ترویج آن موثر واقع شود.
در فناوری های بخش ترویج، علاوه بر خود اسباب بازی و اثرات آن، فرآیندهای بازی محور نیز که ابزار اصلی آ نها بازی و اسباب بازی است، در نظر گرفته شده است. اگر اسباب بازی را به عنوان وسیله ای در نظر بگیریم که می تواند تاثیرات آموزشی، درمانی، فرهنگی و اجتماعی بر روی مخاطبان و جامعه خود داشته باشد، طراحی و اجرای فرآیندهای بازی محور می تواند این اثرات را هدفمندتر و پایداتر کند.

 

منبع: گروه ایده پردازان ریناس (rinasgroup.ir)

https://rinasgroup.ir/%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%ac-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c/

کانال های توزیع اسباب بازی - گروه ایده پردازان ریناس

۴ بازديد

اصلی ترین محل عرضه اسباب بازی، فروشگاه های فیزیکی است که با توسعه فضای مجازی و به خصوص شبکه های اجتماعی در یک دهه اخیر رقابت تنگاتنگی با فروشگاه های دیجیتالی قرار گرفته است. به همین دلیل نقش فناوری در طراحی، اجرا و مدیریت کانال های توزیع بسیار پر رنگ تر از گذشته شده است. فناوری در کانال های توزیع سنتی و فیزیکی بیشتر نقش مدیریتی داشته و در کانال های توزیع و فروش دیجیتالی ماهیتی فناورانه دارد.
با توجه به فروش بالای اسباب بازی در سایت آمازون و نیز بحران فروش فروشگاه های زنجیره ای اسباب بازی ToysRus میتوان پیش بینی کرد که اسباب بازی نیز مانند خیلی از کالاهای دیگر در آینده بیشتر در بستر اینترنتی فروخته خواهند شد. به همین دلیل توجه به فناوری های طراحی،اجرا و مدیریت کانال های
توزیع دیجیتالی برای صنعت اسباب بازی بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

منبع: گروه ایده پردازان ریناس (rinasgroup.ir)

https://rinasgroup.ir/%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%88%d8%b2%db%8c%d8%b9-%d8%a7%d8%b3%d8%a8%d8%a7%d8%a8-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c/